СПИСОК НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Максименка Сергія Дмитровича
№ п/п |
Назва |
Рук. або друк. |
Назва видавництва, журналу (номер, рік) або номер авт. свід. |
Кільк. друк. арк. |
Прізвища співавторів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Інтелектуальний розвиток учнів третього класу |
друк. |
Початкова школа. – 1971. – № 9 |
1.0 |
Киричук О.В. Бєлоусов С.І. |
2. |
Індивідуальні особливості пам’яті першокласників |
друк. |
Початкова школа. – 1971. – № 12 |
1.0 |
|
3. |
Розуміння різного виду математичних задач учнями першого класу |
друк. |
Активізація роботи учнів на уроці: Матер. наук.-метод. конф. – Лієпая, 1973 |
0.5 |
|
4. |
Темп виконання навчальних завдань як показник індивідуально-психологічних особливостей молодшого школяра |
друк. |
Педагогіка і методика початкової освіти: Респ. метод. зб. – К.: Рад школа, 1973. – Вип. 8 |
0.8 |
|
5. |
Рівні розуміння першокласниками математичних завдань |
друк. |
Початкова школа. – 1973. – № 5 |
0.8 |
|
6. |
Індивідуально-психологічні особливості розуміння математичних завдань учнями початкових класів |
друк. |
Автореф. дис. … канд. психол. наук. – К., 1973 |
1.6 |
|
7. |
Формування світогляду молодої радянської людини в умовах науково-технічної революції |
друк. |
К.: Знання, 1975 |
2.5 |
|
8. |
Роль розуміння в процесі розв’язання творчих задач (чеською мовою) |
друк. |
Творча технічна праця як складова частина праці інженерів, техніків: Загальна доповідь Міжнар. колоквіуму. – Братіслава, 1976 |
0.5 |
|
9. |
Співвідношення наочно-образних і словесно-логічних компонентів у розв’язанні задач |
друк. |
Початкова школа. – 1976. – № 12 |
0.8 |
|
10. |
Логіко-психологічні шляхи підвищення ефективності засобів масової пропаганди та інформації |
друк. |
К.: Знання, 1976 |
1.0 |
|
11. |
Аномалія |
друк. |
Короткий психологічний словник. – К.: Рад. школа, 1976 |
0.3 |
|
12. |
Кафедри психології |
друк. |
Там же |
0.3 |
|
13. |
Фуга |
друк. |
Там же |
0.3 |
|
14. |
Акселерація |
друк. |
УРЕ, т. 1 |
0.5 |
|
15. |
Анкетування |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
16. |
Амбівалентність почуттів |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
17. |
Методи соціально-психологічного дослідження трудового колективу |
друк. |
Психологія колективної діяльності: Зб. – К.: Знання, 1977 |
0.2 |
|
18. |
Індивідуальні особливості мислення дитини |
друк. |
К.: Знання, 1977 |
3.0 |
|
19. |
Про саморегуляцію поведінки підлітків в процесі навчальної діяльності |
друк. |
Вопр. психологии. – 1977. – № 3 |
0.8 |
Боришевський М.Й. |
20. |
Про методи дослідження розумової діяльності учнів |
друк. |
Проблеми подальшого розвитку педагогічних і психологічних наук у світлі рішень ХХУ з’їзду КПРС: Матер. респ. конф. – К., 1977 |
0.3 |
|
21. |
До питання про методологічні основи дослідження шкільних колективів |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
22. |
Роль розуміння в процесі розв’язання творчих задач |
друк. |
К.: Знання, 1977 |
3.0 |
|
23. |
Розуміння задач і рівнів інтелектуального розвитку учнів середньої школи |
друк. |
Проблеми періодизації розвитку психіки в онтогенезі: Матер. Всесоюз. симпозіуму. – М. 1977 |
0.3 |
Моляко В.О. |
24. |
Про структуру розуміння навчальної задачі молодшими школярами |
друк. |
У з’їзд Товариства психологів СРСР: Тези доповідей. – М., 1977 |
0.2 |
|
25. |
Методичні рекомендації по вдосконаленню навчально-виховного процесу |
друк. |
К., 1977 |
1.0 |
|
26. |
Актуальні проблеми психології навчання |
друк. |
Рад. школа. – 1977. – № 11 |
1.0 |
|
27. |
Виховуючи і розвиваючи |
друк. |
Рад. освіта, від 13.06.1977 |
0.5 |
|
28. |
Навчати і виховувати |
друк. |
Під прапором ленінізму. – 1977. – № 17 |
0.3 |
|
29. |
Ми радянські |
друк. |
Наука і суспільство. – 1977. – № 6 |
0.4 |
|
30. |
Шляхи оптимізації громадської думки в учнівському колективі |
друк. |
К.: Знання, 1977 |
2.5 |
|
31. |
Всесоюзний форум психологів |
друк. |
Рад. школа. – 1977. – № 10 |
0.4 |
Войтко В.І. |
32. |
Ціннісні орієнтації членів учнівського колективу |
друк. |
Початкова школа. – 1978. – № 1 |
0.8 |
|
33. |
Питання виховання волі та характеру у творчій спадщині А.С.Макаренка |
друк. |
А.С.Макаренко – педагог та письменник: Тези доп. та повідомлень респ. наук. конф. – Суми, 1978 |
0.2 |
|
34. |
Індивідуальні особливості сприйняття задач першокласниками |
друк. |
Початкова школа. – 1978. – № 11 |
0.8 |
|
35. |
Думаю – існую |
друк. |
Наука і суспільство. – 1978. – № 5 |
0.2 |
|
36. |
До питання про методи вікової та педагогічної психології |
друк. |
Психологічні проблеми навчання молодших школярів: Тези доп. конф. – М., 1978 |
0.1 |
|
37. |
Спілкування як умова оптимізації навчального процесу |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
38. |
Нова Конституція та перспективи розвитку психологічної науки |
друк. |
Рад. школа. – 1978. – № 6 |
1.1 |
|
39. |
Взаємозв’язок наочно-образних та словесно-логічних компонентів мислення в процесі розв’язання задач молодшими школярами |
друк. |
Психологія: Респ. наук.-метод. зб. – 1978. – Вип. 17 |
0.8 |
|
40. |
Яке-то диво природи |
друк. |
Наука і суспільство. – 1978. – № 8 |
0.4 |
|
41. |
«Диво природи» на терезах науки |
друк. |
Там же |
0.4 |
|
42. |
Психологія проблемного навчання |
друк. |
К.: Знання, 1978 |
2.5 |
Руденко Ю.Д. |
43. |
Наставник і молодий робітник (психологічний аналіз взаємовідносин) |
друк. |
К.: Знання, 1978 |
2.5 |
|
44. |
Про формування пізнавальної мотивації в учнів молодшого віку |
друк. |
Початкова школа. – 1979. – № 3 |
0.5 |
|
45. |
Шкільне навчання: принципи та шляхи оптимізації |
друк. |
Народна освіта. – 1979. – № 3 |
0.3 |
Войтко В.І. |
46. |
Проблеми психічного розвитку особистості та удосконалення учбового процесу |
друк. |
Рад. школа. – 1979. – № 7 |
0.6 |
Бех І.Д. |
47. |
Проблема психічного розвитку особистості |
друк. |
Рад. школа. – 1979. – № 8 |
0.6 |
Бех І.Д. |
48. |
Індивідуальний підхід до учнів в процесі навчання |
друк. |
Психологічна наука, учитель, учень /За ред. В.І.Войтко. – К., 1979. – Гл. ІУ |
2.5 |
|
49. |
Правда про казку і реальність |
друк. |
Наука і суспільство. – 1979. – № 10 |
0.4 |
|
50. |
Ціль виховання – творча особистість |
друк. |
Наука і суспільство. – 1979. – № 11 |
0.8 |
|
51. |
Формування комуністичного світогляду школярів |
друк. |
Рад. школа. – 1979. – № 2 |
0.4 |
Войтко В.І. Руденко Ю.Д. Бех І.Д. |
52. |
Дослідження структури учбової діяльності (нім. мовою) |
друк. |
ж. АПН ГДР: Педагогіка. – 1979. – № 7/8 |
0.4 |
|
53. |
Про індивідуальні особливості розв’язання учбових задач підлітками |
друк. |
Психологія: Респ. наук.-метод. зб. – 1979. – Вип. 18 |
0.5 |
|
54. |
Динамічна психологія |
друк. |
УРЕ. – 1979. – Т. 4 |
0.8 |
|
55. |
Індивідуальність |
друк. |
Там же |
|
|
56. |
Інтеріоризація |
друк. |
Там же |
|
|
57. |
Інтроверсія |
друк. |
Там же |
|
|
58. |
Формування світоглядних уявлень в процесі трудового навчання |
друк. |
Удосконалення організації, змісту і методів науково-дослідної праці в НДІ педагогіки союзних республік по проблемам трудового навчання, виховання і профорієнтації: Тези доп. Всесоюз. конф. – М., 1979 |
0.3 |
Войтко В.І. |
59. |
Дослідження можливості розвитку у молодших школярів творчого ставлення до трудової діяльності |
друк. |
Там же |
0.3 |
Войтко В.І. |
60. |
Актуальні проблеми пізнавальної діяльності |
друк. |
К.: Знання, 1979 |
2.0 |
|
61. |
Генетико-моделюючий метод у дослідженнях по віковій і педагогічній психології |
друк. |
Тези наук. доп. рад. психологів до ХХІІ Міжнар. психол. конгресу (НДР, Лейпціг, 6-12 липня 1980). – М., 1980 |
0.1 |
|
62. |
Ознака в структурі діяльності |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
63. |
Психологія формування трудових вмінь у школярів |
друк. |
К.: Рад. школа, 1980 |
8.0 |
Бех І.Д. Бондар В.І. |
64. |
Теоретичні питання виховуючих можливостей учбової діяльності |
друк. |
Рад. школа. – 1980. – № 5 |
0.8 |
|
65. |
Психологічний аналіз механізму класифікації у молодших школярів |
друк. |
Вопр. психологии. – 1980. – № 4 |
1.0 |
|
66. |
Екстеріоризація |
друк. |
УРЕ. – 1980. – Т. 4 |
0.2 |
|
67. |
Екстраверсія |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
68. |
Психологічні основи виховуючих можливостей учбової діяльності |
друк. |
Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності виховної роботи по попередженню правопорушень серед учнівської молоді: Зб. – К., 1980 |
3.0 |
|
69. |
Психологічні основи учбової діяльності |
друк. |
Там же |
? |
|
70. |
Про рушійні сили психічного розвитку |
друк. |
Психолого-педагогічні аспекти формування особистості в учбово-виховному процесі: Зб. – К., 1981 |
0.2 |
|
71. |
Взаємовідношення вчителя і учнів в процесі навчання |
друк. |
Рад. школа. – 1981. – № 7 |
0.8 |
|
72. |
Зігріти розумом і серцем |
друк. |
Наука і суспільство. – 1981. – № 8 |
0.2 |
|
73. |
Ще раз про педагогічну етику вчителя |
друк. |
Сов. педагогика. – 1981. – № 5 |
0.5 |
|
74. |
Вивчення психіки школяра в процесі навчання (характеристика методів дослідження) |
друк. |
К.: Знання, 1981 |
2.5 |
|
75. |
Генетико-моделюючий метод в дослідженні навчання та розумового розвитку школярів |
друк. |
Рад. школа. – 1981. – № 12 |
0.8 |
|
76. |
Психіка |
друк. |
УРЕ. – 1981. – Т. 8 |
0.1 |
|
77. |
Залежність розвитку аналітичних компонентів мислення від рівня узагальнення |
друк. |
Початкова школа. – 1981. – № 5 |
0.8 |
|
78. |
Психолого-педагогічні аспекти формування особистості в учбово-виховному процесі |
друк. |
К.: Мінпрос УРСР, НДІ психології УРСР, 1981 |
14.8 |
|
79. |
Методологічні проблеми вікової та педагогічної психології |
друк. |
Психологія: Респ. наук.-метод. зб. – К., 1982. – Вип. 21 |
1.0 |
|
80. |
Про формування у молодших школярів теоретичного відношення до дійсності |
друк. |
Проблеми діагностики ефективності учбово-виховного процесу: Зб. – Черкаси, 1982 |
0.4 |
|
81. |
Про формування у молодших школярів теоретичного відношення до дійсності |
друк. |
Психологія діяльності: Зб. – М., 1982 |
0.1 |
|
82. |
Індивідуальні особливості вербальної пам’яті і асоціативний експеримент |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
83. |
Особистість |
друк. |
УРЕ. – 1982. – Т. 7 |
0.1 |
|
84. |
Спостережливість |
друк. |
УРЕ. – 1982. – Т. 8 |
0.1 |
|
85. |
Амбівалентність почуттів |
друк. |
Психологічний словник. – К., 1982 |
0.1 |
|
86. |
Аномалія |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
87. |
Анкетування |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
88. |
Екстраверсія |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
89. |
Індивідуальність |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
90. |
Динамічна психологія |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
91. |
Інтеріоризація |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
92. |
Кафедра психології |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
93. |
Спостереження |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
94. |
Діапазон можливостей |
друк. |
Рад. школа. – 1983. – № |
0.5 |
|
95. |
Проблема методу в психології |
друк. |
Рад. школа. – 1983. – № 1 |
1.0 |
|
96. |
Проблема методу у віковій та педагогічній психології |
друк. |
Психологія розвиваючого навчання і формування особистості. – Прага, 1983 |
0.1 |
|
97. |
Виховний потенціал учбової діяльності |
друк. |
Психологічна наука і педагогічна практика: Зб. – К., 1983 |
1.0 |
|
98. |
Психолого-педагогічні аспекти учбового процесу у школі (наук. ред.) |
друк. |
К.: Рад. школа, 1983 |
11.0 |
|
99. |
Передмова |
друк. |
Психолого-педагогічні аспекти учбового процесу у школі. – К.: Рад. школа, 1983 |
0.2 |
|
100. |
Проблема взаємозв’язку навчання та розумового розвитку |
друк. |
Там же |
1.3 |
|
101. |
Психологічні особливості учбової діяльності молодших школярів |
друк. |
Там же |
1.0 |
|
102. |
Теоретичні аспекти використання формуючого експерименту у психологічному дослідженні учбового процесу |
друк. |
Там же |
0.8 |
|
103. |
Трудове виховання в сім’ї |
друк. |
К.: Політвидав України, 1983 |
3.9 |
Бех І.Д. |
104. |
Виховуй себе |
друк. |
Під прапором ленінізму. – 1983. – № 22 |
0.5 |
|
105. |
Поведінка |
друк. |
УРЕ. – 1983. – Т. 10 |
0.2 |
|
106. |
Настанова в психології |
друк. |
Там же |
0.2 |
|
107. |
Якщо ви левша |
друк. |
Вечірній Київ. – 1983. – 29.04. |
0.5 |
|
108. |
Авторитет директора школи |
друк. |
Рад. школа. – 1984. – № 1 |
0.5 |
|
109. |
Теоретичний аналіз методів дослідження у віковій та педагогічній психології |
друк. |
Психологія: Респ. наук.-метод. зб.ю – 1984. – Вип. 23 |
1.0 |
|
110. |
Навчання та психологічний розвиток дітей-шестиліток |
друк. |
Вопр. психологии. – 1984. – № 4 |
0.5 |
|
111. |
Батькам про трудове виховання в сім’ї |
друк. |
Початкова школа. – 1984. – № 9 |
0.5 |
|
112. |
З історії психології |
друк. |
Рад. школа. – 1984. – № 12 |
0.2 |
|
113. |
Вивчення вчителем психічного розвитку шестилітніх учнів: Методичні рекомендації (наук. ред.) |
друк. |
К., 1984 |
6.1 |
|
114. |
Експеримент продовжується |
друк. |
Рад. освіта. – 1985. – 05.03. |
0.4 |
|
115. |
Формування мужності та сміливості у молодших школярів |
друк. |
Початкова школа. – 1985. – № 5 |
1.0 |
|
116. |
Про рушійні сили морального розвитку особистості |
друк. |
Психологія: Респ. наук.-метод. зб. – 1985. – Вип. 25 |
1.0 |
|
117. |
Психіка |
друк. |
УРЕ. – 1985. – Т. 9 |
0.2 |
|
118. |
Психічні процеси |
друк. |
Там же |
0.2 |
|
119. |
Психічне становище |
друк. |
Там же |
0.2 |
|
120. |
Психічні властивості |
друк. |
Там же |
0.2 |
|
121. |
Синестезія |
друк. |
УРЕ. – 1985. – Т. 10 |
0.2 |
|
122. |
Рік роботи по-новому |
друк. |
Рос. мова і література в середніх учбових закладах УРСР. – 1985. – № 4 |
0.3 |
|
123. |
Сприйняття та рішення математичних задач молодшими школярами |
друк. |
Рішення задач молодшими школярами: Зб. – К.: Рад. школа, 1986 |
0.3 |
|
124. |
Спираючись на вікові можливості |
друк. |
Дошкільне виховання. – 1986. – № |
0.5 |
|
125. |
Довільне регулювання дій в молодшому шкільному віці |
друк. |
Емоціонально-вольова регуляція поведінки та діяльності: Зб. конф., 19-24 травня 1986 р. – Сімферополь, 1986 |
0.1 |
|
126. |
Контрольні дії в структурі рішення учбових задач |
друк. |
Емоційна регуляція учбової та трудової діяльності: Зб. конф. – М.-Одеса, 1986 |
0.1 |
|
127. |
Екстраверсія |
друк. |
УРЕ. – 1986. – Т. 10 |
0.1 |
|
128. |
Екстеріоризація |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
129. |
Розвиваючі можливості групи продовженого дня: Метод. посібник |
друк. |
К.: Рад. школа, 1986 |
? |
|
130. |
Виховати бажання учитися |
друк. |
Дошкільне виховання. – 1986. – № 12 |
0.8 |
|
131. |
Розвиток особистості школяра в процесі навчання |
друк. |
К.: Знання, 1987 |
1.0 |
|
132. |
Комплексна цільова програма як засіб організації роботи психологічної служби у школі |
друк. |
М.: Изд-во АПН СССР, НИИ ОПП, 1987 |
0.3 |
|
133. |
Проблема методу у віковій та педагогічній психології |
друк. |
Проблеми філософії. – 1987. – Вип. 74 |
0.8 |
|
134. |
Врахування логіко-психологічних факторів пропагандистської діяльності вчителя |
друк. |
Сб. тез. АПН СССР. – Ровно, 1987 |
? |
|
135. |
Про психологічні механізми мотивації трудової діяльності школярів |
друк. |
Одесса: Изд-во АПН СССР, Об-во психологов СССР, 1987 |
0.5 |
|
136. |
Комп’ютер як засіб психологічного дослідження навчання |
друк. |
Держпрофосвіта. – К.: Мінпрос УРСР, 1987 |
0.1 |
|
137. |
А.С.Макаренко про роль критики та самокритики у формуванні колективу |
друк. |
Психологія: Респ. наук.-метод. зб. – 1988. – Вип. 30 |
0.5 |
|
138. |
Стратегія співробітництва |
друк. |
Рад. освіта. – 1988. – 22 січня |
0.3 |
|
139. |
Методологічні аспекти психології навчання |
друк. |
Психологія: Респ. наук.-метод. зб. – 1988. – Вип. 31 |
0.8 |
|
140. |
Методологія та методи психолого-педагогічного дослідження: Учбовий курс та програма |
друк. |
К.: РУМК, Міносвіти УРСР, 1988 |
2.0 |
|
141. |
Принципи побудови стратегії дослідження на основі експериментально-генетичного методу |
друк. |
Емоціональна регуляція учбової діяльності: Матер. Всесоюз. конф. – М., 1988 |
0.4 |
|
142. |
Емоційні засоби регуляції пізнавальної активності учнів |
друк. |
Там же |
0.4 |
|
143. |
Співвідношення теорії та методу в психологічному дослідженні |
друк. |
Всесоюз. конф. з експериментальної психології: Зб. тез. – Львів, 1988 |
0.1 |
|
144. |
Комп’ютеризація та розвиток методів психолого-педагогічних досліджень |
друк. |
Програмування. – 1989. – № |
0.8 |
|
145. |
Проблема методу у віковій та педагогічній психології |
друк. |
Вопр. психологии. – 1989. – № 4 |
0.3 |
|
146. |
Психологічна наука – школі |
друк. |
Комуніст України. – 1989. – № 9 |
0.8 |
|
147. |
Принципи побудови та реалізації формуючого експерименту в педагогічній психології |
друк. |
Психологічні проблеми навчання: Тези доп. до УІІ з’їзду Спілки психологів СРСР. – М., 1989 |
0.1 |
|
148. |
Ціннісні орієнтації в організаторській діяльності по вихованню учнів у дусі миру |
друк. |
Виховання учнівської молоді на ідеалах миру: Тези доп. Міжнар. вуз. конф. – Рівне, 1989 |
0.1 |
|
149. |
Критерії моральної вихованості молодших школярів (наук. ред.) |
друк. |
К.: Рад. школа, 1989 |
8.0 |
|
150. |
Емоціонально-вольовий розвиток першокласників |
друк. |
Навчання і виховання шестирічних першокласників. – К.: Рад. школа, 1990 |
1.0 |
|
151. |
Дослідження генезису особистісних новоутворень у процесі навчання |
друк. |
Психолого-педагогічні умови розвитку особистості учнів: Зб. – М.-Воронеж, 1990 |
0.1 |
|
152. |
Евристичні можливості експериментально-генетичного методу в рішенні сучасних задач педагогічної психології |
друк. |
Психологічні основи нових педагогічних технологій: Зб. – М.-Волгоград, 1990. – С. 33-34 |
0.1 |
|
153. |
Проблема теорії і методу в психології на сучасному рівні |
друк. |
Діагностика і регуляція емоційних станів: Зб. – М., 1990. – Т. 1. – С. 40-43 |
0.3 |
|
154. |
Формування екологічного мислення молодших школярів на основі початкових природознавчих понять |
друк. |
Екологія: проблеми освіти і виховання: Зб. – Переяслав-Хмельницький, 1990. – Т. 1. – С. 63-64 |
0.2 |
|
155. |
Концепція миру в психологічному вимірюванні |
друк. |
Виховання учнівської молоді в дусі миру та нове політичне мислення: Матер. Міжнар. конф. – Рівне, 1990 |
0.2 |
|
156. |
Теорія і практика психолого-педагогічного дослідження |
друк. |
К.: Укрвузполітграф, 1990 |
15.0 |
|
157. |
Л.С.Виготський і проблема методу в психології |
друк. |
Зб. матер. Міжнар. конф. по теорії діяльності. – Лахта, 1990 |
0.2 |
|
158. |
Про роль спостережливості учнів у засвоєнні знань |
друк. |
Психологічна наука: проблеми і перспективи. – К., 1990. – Ч. І-ІІ. – С. 88-89 |
0.3 |
|
159. |
Експериментальний метод в радянській віковій та педагогічній психології |
друк. |
Автореф. дис. … д-ра психол. наук. – К., 1990 |
2.5 |
|
160. |
Проблема методу в психології |
друк. |
Психологічна наука: проблеми і перспективи. – К., 1990. – Ч. І. – С. 109-110 |
0.2 |
|
161. |
Науково-психологічні основи формування особистості |
друк. |
Рад. школа. – 1991. – № 2 |
1.0 |
|
162. |
Методи педагогічної психології |
друк. |
Педагогічна психологія. – К.: Вища шк., 1991 |
1.0 |
|
163. |
Процес учіння |
друк. |
Там же |
1.0 |
|
164. |
Учіння та діяльність |
друк. |
Там же |
1.0 |
|
165. |
Структура учбової діяльності |
друк. |
Там же |
1.5 |
|
166. |
Мотивація учіння |
друк. |
Там же |
1.0 |
|
167. |
Учіння та розвиток |
друк. |
Там же |
1.0 |
|
168. |
Системно-інформаційний підхід до психологічного аспекту творчості |
друк. |
Творчість: теорія та практика: Тези доп. Всесоюз. конф. – М., 1991 |
0.1 |
|
169. |
Економічна психологія і практика господарювання |
друк. |
Політика і господарювання. – 1992. – № 3. – С. 74-94 |
1.1 |
|
170. |
Істина без сумніву, сумнів без істини (наук. ред.) |
друк. |
К.: Україна, 1992 |
15.0 |
|
171. |
Особливості ефективного психотерапевтичного впливу |
друк. |
Істина без сумніву, сумнів без істини. – К.: Україна, 1992 |
1.0 |
|
172. |
Проблеми педагогічної комунікації |
друк. |
Актуальні проблеми психології: традиції і сучасність. – К.: 1992. – Т. І. – С. 180-181 |
0.2 |
|
173. |
Про реалізацію особистісного підходу до учбового процесу |
друк. |
Там же. – Т. ІІ. – С. 110-120 |
0.3 |
|
174. |
Про науково-психологічні основи формування особистості |
друк. |
Психологічна наука: проблеми і перспективи. – К., 1992. – С. 19-30 |
0.3 |
|
175. |
Психологічне забезпечення навчального процесу |
друк. |
Практична психологія і школа: Зб. – Київ-Луцьк, 1992. – Т. І. – С. 210-214 |
0.2 |
|
176. |
Критерії психологічного дослідження в науковій творчості С.Л.Рубінштейна |
друк. |
Рубинштейновские чтения: Докл. и выступ. на Междунар. конф., 28-31 мая 1992 г. – Одесса, 1992 |
0.2 |
|
177. |
Проблема теорії метода в психології |
друк. |
Там же |
0.2 |
|
178. |
Психологія моралі в процесі виховання молодших школярів на ідеях миру |
друк. |
Виховання учнівської молоді в дусі миру і взаєморозуміння: Зб. – Рівне, 1992 |
0.2 |
|
179. |
Психологічні засади реформування народної освіти в Україні |
друк. |
До нової України – шляхом реформ: Тези доп. респ. наук.-практ. конф., 14-16 березня 1993 р. Секція науки і освіти. – К., 1993 |
0.1 |
|
180. |
Розвиток особистості в процесі навчання |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
181. |
Проблеми економічної психології |
друк. |
Рідна школа. – 1993. – № 12 |
1.2 |
|
182. |
Психологія підприємницької діяльності |
друк. |
Філософська і соціологічна думка. – 1993. – № 5 |
1.0 |
|
183. |
Людина, яка заглянула в ХХІ вік |
друк. |
Філософська і соціологічна думка. – 1993. – № 6 |
1.0 |
|
184. |
Комп’ютеризація і розвиток методів психолого-педагогічних досліджень |
друк. |
Проблеми розвиваючого і виховуючого навчання. – К., 1993 |
0.5 |
|
185. |
Теоретичні передумови побудови логіки дослідницької процедури в психології |
друк. |
Там же |
0.6 |
|
186. |
Педагогічний стиль спілкування та його діагностика |
друк. |
Там же |
0.3 |
|
187. |
Проблеми активізації творчого підходу в процесі навчання |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
188. |
Психологічна організація навчання як засіб формування і саморозвитку суб’єкта учіння |
друк. |
Шляхи забезпечення міцності і дієвості знань школярів: Посібник для вчителя. – К., 1993 |
0.1 |
|
189. |
Особистісний підхід до процесу навчання |
друк. |
Психологія суб’єктної активності особистості: Матер. наук. конф. – К., 1993 |
0.1 |
|
190. |
Життєва позиція як фактор саморозвитку особистості |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
191. |
Психологічні умови формування творчого суб’єкта учіння |
друк. |
Маєвтика в системі психологічних знань: Матер. наук. конф. – К., 1993 |
0.1 |
|
192. |
Маєвтика Сократа |
друк. |
Там же |
0.1 |
|
193. |
Підготовленість молодих учителів до розв’язання педагогічних задач (аналіз експертних оцінок) |
друк. |
Актуальні проблеми психологічної освіти в системі підвищення кваліфікації кадрів. – К., 1994 |
0.2 |
|
194. |
Личностный подход к процессу учения |
друк. |
Соціалізація особистості як проблема національної освіти: Тези доп. наук.-практ. конф. – Ніжин, 1994 |
0.3 |
|
195. |
Фахівця потрібно моделювати |
друк. |
Рідна школа. – 1994. – № 3-4. – С. 68-73 |
1.0 |
|
196. |
Молодий вчитель і особистість школяра |
друк. |
Ментальність. Духовність. Саморозвиток особистості: Матер. конф., 18-23 червня 1994 р. – Київ-Луцьк, 1994. – С. 114-115 |
0.1 |
|
197. |
Особливості пізнання молодими вчителями особистості учня |
друк. |
Там же |
0.2 |
|
198. |
Розвиток особистості в різних освітніх системах |
друк. |
Там же |
0.3 |
|
199. |
Психологічна організація навчання як засіб формування і саморозвитку суб’єкта учіння |
друк. |
Шляхи забезпечення міцності і дієвості знань школярів. – К., 1994. – С. 5-10 |
0.5 |
|
200. |
Развитие личности в процессе обучения |
друк. |
Формирование коммуникативных и интеллектуальных умений школьников и студентов. – Москва-Донецк: Пороги, 1994. – С. 86-92 |
0.6 |
|
201. |
Підприємець чи менеджер: кого потребуємо більше? |
друк. |
Політологічні читання: Українсько-канадський збірник. – 1994. – № 2. – С. 16-26 |
1.0 |
|
202. |
Психологічна концепція і програма вдосконалення підготовки фахівця |
друк. |
Актуальні проблеми медичної та фармацевтичної освіти в Україні: Тези доп. Укр. наук.-метод. конф., 20-22 квітня 1995 р. – Київ-Харків, 1995 |
0.1 |
|
203. |
Про новий концептуальний підхід до складання підручників іноземної мови для гуманітарного навчання |
друк. |
Навчання діловій англійській та німецькій мовам в процесі підготовки фахівців для ринкової економіки: Тези Міжнар. конф., 18-20 жовтня 1995 р. – Дніпропетровськ, 1995 |
0.2 |
|
204. |
Психологія засвоєння нерідної мови: проблеми та перспективи |
друк. |
Сучасні засоби навчання для гуманітарної освіти: Матер. Всеукр. наук.-практ. семінару, 25-27 квітня 1995 р. – Дніпропетровськ, 1995 |
0.2 |
|
205. |
Отечественные традиции в теории и практике психологической помощи |
друк. |
Журнал практикуючого психолога. – 1995. – № 1 |
1.2 |
|
206. |
Історія психологічного аналізу (С.А.Подолінський) |
друк. |
Філософська і соціологічна думка. – 1995. – № 3-4 |
1.0 |
|
207. |
Методологічні проблеми психології навчання |
друк. |
Проблеми та перспективи розвитку психології в Україні. – К., 1996. – Т. 3.1. – С. 119-120 |
0.5 |
|
208. |
Психологічна організація умов розвитку суб’єкта учіння /За ред. С.Д.Максименка |
друк. |
К., 1996. – 232 с. |
12.0 |
|
209. |
Вступ // Психологічна організація умов розвитку суб’єкта учіння |
друк. |
Там же, с. 3-8 |
0.5 |
|
210. |
Теоретичні основи побудови принципів та критеріїв психологічної організації навчання |
друк. |
Там же, с. 9-57 |
3.0 |
|
211. |
Проблеми та перспективи розвитку психології в Україні. Симпозіум: Психологічні проблеми навчання /За ред. С.Д. Максименка |
друк. |
Матер. ІІ з’їзду Товариства психологів України. – К., 1996. – Т. 3.1 |
10.0 |
|
212. |
Нові психолого-педаго-гічні парадигми в сучасних освітніх системах |
друк. |
Математическое моделирование в психологических и педагогических исследованиях: Матер. конф. – Днепропетровск, 1996. – С. 15-20 |
0.5 |
|
213. |
Теоретичні основи генетичної психології |
друк. |
Трибуна. – 1997. – № 11-12 |
1.0 |
|
214. |
Генетична психологія: проблеми та перспективи |
друк. |
Наука та наукознавство. – 1997. – № 3-4 |
1.0 |
|
215. |
Проблеми розвиваючого навчання /За ред. С.Д.Максименка |
друк. |
К., 1997. – 582 с. |
30.8 |
|
216. |
Навчання і розвиток: психологічні аспекти |
друк. |
Проблеми розвиваючого навчання. – К., 1997 |
0.5 |
|
217. |
Компьютеризация и развитие методов психолого-педагогических исследований |
друк. |
Там же |
0.4 |
|
218. |
Діагностика сформованості професійних умінь та навичок вчителя |
друк. |
Там же |
0.6 |
Балюбаш Я.Я., Заброцький М.М., Щербан Т.Д. |
219. |
Обучение и личностное развитие |
друк. |
Там же |
0.4 |
Данченко Г.В., Щербан Т.Д. |
220. |
Педагогічне спілкування та його діагностика |
друк. |
Там же |
0.35 |
Заброцький М.М., Василішина Т.В., Редько Ю.В. |
221. |
Теоретические предпосылки построения исследовательской процедуры в психологии |
друк. |
Там же |
0.6 |
Рождествен-ский Ю.Т. |
222. |
Роль генетичної психології у трансформації освіти |
друк. |
Міжнар. семінар з гуманістичної психології та педагогіки: Тези доп. – Рівне: Ліста, 1998 |
0.2 |
|
223. |
Генетическая психология: проблемы и перспективы (Основы концепции) |
друк. |
Журнал практикующего психолога. – 1998. – № 4 |
1.5 |
|
224. |
Основи генетичної психології |
друк. |
К.: НПЦ Перспектива, 1998. – 220 с. |
13.5 |
|
225. |
Психологія в соціальній і педагогічній практиці (Методологія, методи, програми, процедури): Навч. посібник для вищої школи |
друк. |
К.: Наукова думка, 1998. – 224 с. |
14.5 |
|
226. |
Професійне становлення молодого вчителя |
друк. |
Ужгород: Закарпаття, 1998. – 105 с. |
6.0 |
Щербан Т.Д. |
227. |
Основи генетичної психології |
друк. |
Проблеми медицини. – 1998. – № 1 |
1.5 |
|
228. |
Основи загальної психології /За ред. акад. С.Д.Максименка |
друк. |
К.: НПЦ Перспектива, 1998. – 256 с. |
16.0 |
|
229. |
Предмет психології |
друк. |
Основи загальної психології /За ред. акад. С.Д.Максименка. – К.: НПЦ Перспектива, 1998. – Розділ 1. – С. 4-20 |
1.0 |
|
230. |
Методи психології |
друк. |
Там же. – Розділ 2. – С. 21-32 |
0.6 |
|
231. |
Розвиток психіки і свідомості |
друк. |
Там же. – Розділ 3. – С. 33-45 |
0.6 |
|
232. |
Психологія особистості |
друк. |
Там же. – Розділ 4. – С. 46-59 |
0.6 |
|
233. |
Психологічний аналіз діяльності |
друк. |
Там же. – Розділ 6. – С. 70-90 |
1.0 |
|
234. |
Увага |
друк. |
Там же. – Розділ 9. – С. 116-130 |
0.6 |
|
235. |
Відчуття |
друк. |
Там же. – Розділ 10. – С. 131-144 |
0.6 |
|
236. |
Мислення |
друк. |
Там же. – Розділ 12. – С. 155-171 |
0.7 |
|
237. |
Темперамент |
друк. |
Там же. – Розділ 17. – С. 218-225 |
0.6 |
|
238. |
Характер |
друк. |
Там же. – Розділ 19. – С. 240-247 |
0.4 |
|
239. |
Проблема здібностей у контексті генетичної психології |
друк. |
Обдарована особистість: пошук, розвиток, допомога: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф, 27-29 квітня 1998 р. – К., 1998 |
0.6 |
|
240. |
Психология в условиях идеологического кризиса: поиск конструктивной методологии |
друк. |
Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія: Матер. методол. семінару АПН України, 12 листопада 1998 р. – К., 1998 |
0.6 |
|
241. |
Предприниматель и менеджер. Кто нужнее? |
друк. |
Менеджер. – 1998. – № 1 |
0.4 |
|
242. |
Військова психологія і педагогіка: Підручник |
друк. |
Хмельницький: Вид-во Академії ПВУ, 1998. – 562 с. |
32.7 |
Олексієнко Б.М., Іщенко Д.В., Сафін О.Д., Виштеюнас Г.В. |
243. |
Психологія професійної діяльності офіцера: Підручник |
друк. |
Хмельницький: Вид-во Академії ПВУ, 1999. – 488 с. |
28.37 |
Кремень В.Г., Олексієнко Б.М., Сафін О.Д., Костицький М.В., Толубко В.Б. |
244. |
Військово-юридична психологія: Підручник |
друк. |
Хмельницький: Вид-во Національної академії ПВУ, 1999. – 364 с. |
21.16 |
Костицький М.В., Олексієнко Б.М., Сафін О.Д. |
245. |
Общая психология: Учебник для студентов мед. вузов III-IV уровней аккредитации |
друк. |
М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 1999. – 528 с. |
30.5 |
|
246. |
До проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики сучасного психолога |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 1. – С. 2-6 |
0.7 |
Ільїна Т.Б. |
247. |
Методологічні проблеми загальної психології |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 3. – С. 2-4 |
0.4 |
|
248. |
Коллегия П. Галагана в индивидуальной и творческой биографии Григория Силовича Костюка |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 7. – С. 2-5 |
0.5 |
Рождественський Ю.Т. |
249. |
Г.С.Костюк і генетична психологія |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 8. – С. 6-8 |
0.4 |
|
250. |
Організаційні та методологічні підходи до проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики військового психолога |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 1. – С. 32-36 |
0.7 |
Олексієнко Б.М. |
251. |
Современное состояние генетических исследований в психологии |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 5 |
0.7 |
|
252. |
Современное состояние генетических исследований в психологии |
|
Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 6 |
0.8 |
|
253. |
Современное состояние генетических исследований в психологии |
|
Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 7 |
0.6 |
|
254. |
Загальна психологія: Навчальний посібник |
друк. |
К.: МАУП, 2000. – 256 с. |
15.0 |
Соловієнко В.О. |
255. |
Психологічна наука і трансформація іміджу політичного і інтелектуального розвитку українського суспільства |
друк. |
Творча спадщина Г.С.Костюка та сучасна психологія. До 100-річчя від дня народження академіка Г.С.Костюка: Матер. ІІІ з’їзду Товариства психологів України. – К., 2000. – С. 71-72 |
0.2 |
Ільченко О.І. |
256. |
Г.С.Костюк і генетична психологія |
друк. |
Там же. – С. 115-116 |
0.2 |
|
257. |
Подросток: проблемы и перспективы |
друк. |
Наука і освіта: Матер. до міжнар. конгресу «Стреси в повсякденному житті дітей» (Одеса, 25-29 квітня 2000 р.). – Одеса, 2000. – С. 98-99 |
0.2 |
Ракитянская С.С. |
258. |
Г.С.Костюк і проблеми генетичної психології |
друк. |
Психологічна наука – практичним психологам: Інформ. бюлетень Товариства психологів України. – К., 2000. – С. 8-16 |
1.0 |
|
259. |
Інтерв’ю С.Д.Максименка |
друк. |
Психологія: Загальнодержавна науково-популярна газета. – 2000. – № 1 (16-17). – С. 7-8 |
0.5 |
|
260. |
Соціально-психологічний аспект проблеми збереження генофонду популяції нації українців |
друк. |
Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти: Зб. матер. V Міжнар. наук.-практ. конф. – К.: Євпаторійський ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу. – С. 255-258 |
0.5 |
Ільченко О.І., Струменська О.М. |
261. |
Загальна психологія: Підручник для студентів вищих навч. закладів / За заг. ред. академіка С.Д.Максименка |
друк. |
К.: Форум, 2000. – 543 с. |
34.0 |
Зайчук В.О., Клименко В.В., Соловієнко В.О. |
262. |
Предмет психології |
друк. |
Загальна психологія: Підруч. для студентів вищих навч. закладів /За заг ред. акад. С.Д.Максименка. – К.: Форум, 2000. – С. 13-48. |
2.0 |
|
263. |
Методи психології |
друк. |
Там же. – С. 49-70. |
1.0 |
|
264. |
Розвиток психіки і свідомості |
друк. |
Там же. – С. 71-86. |
1.0 |
|
265. |
Психологія особистості |
друк. |
Там же. – С. 87-123 |
1.7 |
|
266. |
Мова і мовлення |
друк. |
Там же. – С. 124-135 |
0.7 |
|
267. |
Спілкування |
друк. |
Там же – С. 136-148 |
0.8 |
|
268. |
Соціальні групи |
друк. |
Там же. – С. 149-179 |
1.7 |
|
269. |
Відчуття |
друк. |
Там же. – С. 180-192 |
0.7 |
|
270. |
Сприймання |
друк. |
Там же. – С. 193-201 |
0.5 |
|
271. |
Мислення |
друк. |
Там же. – С. 202-217 |
0.8 |
|
272. |
Увага |
друк. |
Там же. – С. 229-242 |
0.7 |
|
273. |
Емоції і почуття |
друк. |
Там же. – С. 243-252 |
0.6 |
|
274. |
Темперамент |
друк. |
Там же. – С. 275-284 |
0.6 |
|
275. |
Здібності |
друк. |
Там же. – С. 285-294 |
0.6 |
|
276. |
Характер |
друк. |
Там же. – С. 295-306 |
0.6 |
|
277. |
Психологічний аналіз діяльності |
друк. |
Там же. – С. 307-327 |
1.2 |
|
278. |
Засоби розвитку психіки |
друк. |
Там же. – С. 384-429 |
2.0 |
|
279. |
Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии) |
друк. |
М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000. – 320 с. |
20.0 |
|
280. |
Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях |
друк. |
Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – Ч. 1. – 240 с. |
16.5 |
|
281. |
Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях |
друк. |
Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – Ч. 2. – 232 с. |
15.9 |
|
282. |
Г.С.Костюк і проблеми генетичної психології |
друк. |
Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – Ч. 1. – С. 7-23 |
1.0 |
|
283. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. І. – Ч. 2 |
5.0 |
|
284. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. І. – Ч. 3 |
6.0 |
|
285. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 2 |
13.0 |
|
286. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 3 |
10.0 |
|
287. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 4 |
15.0 |
|
288. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 5 |
22.5 |
|
289. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 6. – 344 с. |
13.0 |
|
290. |
Психологічні чинники розвиваючого навчання в різних освітніх системах |
друк. |
Навч. посібник (для практичних психологів) /За заг. ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – 272 с. |
17.0 |
|
291. |
Генетична психологія: проблеми та перспективи |
друк. |
Психологічні чинники розвиваючого навчання в різних освітніх системах: Навч. посібник (для практичних психологів) /За заг. ред. академіка С. Д. Максименка. – К., 2000. – Розділ 1 |
1.0 |
|
292. |
Теоретичні основи взаємозв’язку навчання і розвитку |
друк. |
Психологічні чинники розвиваючого навчання в різних освітніх системах: Навч. посібник (для практичних психологів) /За заг. ред. академіка С. Д. Максименка. – К., 2000. – Розділ 2 |
1.0 |
|
293. |
Комунікативна компетентність учителя (сутність і шляхи формування) |
друк. |
Київ-Житомир, 2000 |
2.0 |
(у співавт.) |
294. |
Современное состояние генетических исследований в психологии |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 5 |
0.7 |
|
295. |
Современное состояние генетических исследований в психологии |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 6 |
0.8 |
|
296. |
Современное состояние генетических исследований в психологии |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 7 |
0.6 |
|
297. |
Загальна психологія: Навчальний посібник |
друк. |
К.: МАУП, 2000. – 256 с. |
15.0 |
Соловієнко В.О. |
298. |
Психологічна наука і трансформація іміджу політичного і інтелектуального розвитку українського суспільства |
друк. |
Творча спадщина Г.С.Костюка та сучасна психологія. До 100-річчя від дня народження академіка Г.С.Костюка: Матер. ІІІ з’їзду Товариства психологів України. – К., 2000. – С. 71-72 |
0.2 |
Ільченко О.І. |
299. |
Г.С.Костюк і генетична психологія |
друк. |
Там же. – С. 115-116 |
0.2 |
|
300. |
Подросток: проблемы и перспективы |
друк. |
Наука і освіта: Матер. до міжнар. конгресу «Стреси в повсякденному житті дітей» (Одеса, 25-29 квітня 2000 р.). – Одеса, 2000. – С. 98-99 |
0.2 |
Ракитянская С.С. |
301. |
Г.С.Костюк і проблеми генетичної психології |
друк. |
Психологічна наука – практичним психологам: Інформ. бюлетень Товариства психологів України. – К., 2000. – С. 8-16 |
1.0 |
|
302. |
Інтерв’ю С.Д.Максименка |
друк. |
Психологія: Загальнодержавна науково-популярна газета. – 2000. – № 1 (16-17). – С. 7-8 |
0.5 |
|
303. |
Соціально-психологічний аспект проблеми збереження генофонду популяції нації українців |
друк. |
Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти: Зб. матер. V Міжнар. наук.-практ. конф. – К.: Євпаторійський ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 2000. – С. 255-258 |
0.5 |
Ільченко О.І., Струменська О.М. |
304. |
Загальна психологія: Підручник для студентів вищих навч. закладів / За заг. ред. академіка С.Д.Максименка |
друк. |
К.: Форум, 2000. – 543 с. |
34.0 |
Зайчук В.О., Клименко В.В., Соловієнко В.О. |
305. |
Предмет психології |
друк. |
Загальна психологія: Підруч. для студентів вищих навч. закладів /За заг ред. акад. С.Д.Максименка. – К.: Форум, 2000. – С. 13-48. |
2.0 |
|
306. |
Методи психології |
друк. |
Там же. – С. 49-70. |
1.0 |
|
307. |
Розвиток психіки і свідомості |
друк. |
Там же. – С. 71-86. |
1.0 |
|
308. |
Психологія особистості |
друк. |
Там же. – С. 87-123 |
1.7 |
|
309. |
Мова і мовлення |
друк. |
Там же. – С. 124-135 |
0.7 |
|
310. |
Спілкування |
друк. |
Там же – С. 136-148 |
0.8 |
|
311. |
Соціальні групи |
друк. |
Там же. – С. 149-179 |
1.7 |
|
312. |
Відчуття |
друк. |
Там же. – С. 180-192 |
0.7 |
|
313. |
Сприймання |
друк. |
Там же. – С. 193-201 |
0.5 |
|
314. |
Мислення |
друк. |
Там же. – С. 202-217 |
0.8 |
|
315. |
Увага |
друк. |
Там же. – С. 229-242 |
0.7 |
|
316. |
Емоції і почуття |
друк. |
Там же. – С. 243-252 |
0.6 |
|
317. |
Темперамент |
друк. |
Там же. – С. 275-284 |
0.6 |
|
318. |
Здібності |
друк. |
Там же. – С. 285-294 |
0.6 |
|
319. |
Характер |
друк. |
Там же. – С. 295-306 |
0.6 |
|
320. |
Психологічний аналіз діяльності |
друк. |
Там же. – С. 307-327 |
1.2 |
|
321. |
Засоби розвитку психіки |
друк. |
Там же. – С. 384-429 |
2.0 |
|
322. |
Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии) |
друк. |
М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000. – 320 с. |
20.0 |
|
323. |
Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях |
друк. |
Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – Ч. 1. – 240 с. |
16.5 |
|
324. |
Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях |
друк. |
Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – Ч. 2. – 232 с. |
15.9 |
|
325. |
Г.С.Костюк і проблеми генетичної психології |
друк. |
Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – Ч. 1. – С. 7-23 |
1.0 |
|
326. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. І. – Ч. 2 |
5.0 |
|
327. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. І. – Ч. 3 |
6.0 |
|
328. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 2 |
13.0 |
|
329. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 3 |
10.0 |
|
330. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 4 |
15.0 |
|
331. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 5 |
22.5 |
|
332. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. – Т. ІІ. – Ч. 6. – 344 с. |
13.0 |
|
333. |
Психологічні чинники розвиваючого навчання в різних освітніх системах |
друк. |
Навч. посібник (для практичних психологів) /За заг. ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2000. – 272 с. |
17.0 |
|
334. |
Генетична психологія: проблеми та перспективи |
друк. |
Психологічні чинники розвиваючого навчання в різних освітніх системах: Навч. посібник (для практичних психологів) /За заг. ред. академіка С. Д. Максименка. – К., 2000. – Розділ 1 |
1.0 |
|
335. |
Теоретичні основи взаємозв’язку навчання і розвитку |
друк. |
Психологічні чинники розвиваючого навчання в різних освітніх системах: Навч. посібник (для практичних психологів) /За заг. ред. академіка С. Д. Максименка. – К., 2000. – Розділ 2 |
1.0 |
|
336. |
Комунікативна компетентність учителя (сутність і шляхи формування) |
друк. |
Київ-Житомир, 2000 |
2.0 |
(у співавт.) |
337. |
Общая психология |
друк. |
М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2001 |
16.5 |
|
338. |
Загальна психологія: Навч. посібник |
друк. |
К.: МАУП, 2001. – 2-е вид., стереотип. |
15,4 |
Соловієнко В.О. |
339. |
Учбове навантаження і проблеми збереження психічного здоров’я школярів |
друк. |
Журнал АМН України. – 2001. – Т. 7, № 3. – С. 467-474 |
0.7 |
|
340. |
Саморозвиток суб’єкта навчальної діяльності |
друк. |
Вісник Національного технічного ун-ту України. – 2001. – № 3, кн. 1 |
0.5 |
|
341. |
Рефлексія проблем розвитку в психології |
друк. |
Актуальні проблеми психології: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. – К., 2001. – Вип. 21. – С. 3-24 |
1.5 |
|
342. |
Психологічні проблеми та детермінанти життєвого самоздійснення людини |
друк. |
Всебічний розвиток особистості студента: Матер. наук.-практ. конф. – Ірпінь, 2001. – С. 152-155 |
0.3 |
|
343. |
Наукова психологія і психологічна практика |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – № 9. – С. 2-6 |
0.5 |
|
344. |
Рефлексія проблем розвитку в психології |
друк. |
Психологія і суспільство. – 2001. – № 3. – С. 4-22 |
0.9 |
|
345. |
Передмова |
друк. |
Гуманістична психологія: Антологія: Навч.посіб. для студ. вищ. навч. закладів: У 3-х т. – К.: Пульсари, 2001. – С. 7-8 |
0.25 |
|
346. |
Проблеми загальної та педагогічної психології |
друк. |
Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2001. – Т. ІІІ. – Ч. 8 |
13.0 |
|
347. |
Треба рухатися далі |
друк. |
Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2001. – Т. ІІІ. – Ч. 8. – С. 5-13 |
0.5 |
|
348. |
Залишитися людиною |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – № 10. – С. 3-5 |
0.4 |
|
349. |
Підсумки роботи Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України за 2000 рік |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – № 2. – С. 48-50 |
0.4 |
|
350. |
Генетичне моделювання як напрямок дослідження психічних новоутворень особистості |
друк. |
Конструктивна психологія і професіоналізація особистості: Матер. міжрегіон. наук. семінару, 21-22 лютого 2002 р. – Луцьк, 2002 |
0.4 |
|
351. |
Генетичне дослідження психіки |
друк. |
Психологія. – 2002. – № 1. – С. 3 |
0.4 |
|
352. |
Психічне здоров’я дітей |
друк. |
Психолог. – 2002. – № 1 (січень). – С. 4-6 |
0.4 |
|
353. |
Генетичне розуміння психіки |
друк. |
Психолог. – 2002. – № 13 (квітень). – С. 3-6 |
0.4 |
|
354. |
Розвиток психіки в онтогенезі: В 2-х т. |
друк. |
К.: Форум, 2002. – Т. 1. – 20.0 д.а. – Т. 2. – 21.0 д.а. |
41.0 |
|
355. |
Основи військової психології |
друк. |
Хмельницький: Вид-во Нац. академії ПВУ. – 2002 |
34.1 |
Мельник П.В., Олексієнко Б.М. |
356. |
Експериментальна психологія |
друк. |
К.: МАУП, 2002 |
5.6 |
|
357. |
Розвиток суб’єкта учіння в умовах школи. Позаекспериментальні методи дослідження |
друк. |
Психолог. – 2002. – № 38-39 (жовтень). – С. 5-7 |
0.5 |
|
358. |
Українська психологія на шляху до самодостатності: генетичний підхід |
друк. |
Україна – життя моє. Т. 3: Та долю іншу він обрав – душі неспокій. На пошану Миколи Плав’юка. – К.: Вид-во ім. Олени Теліги, 2002. – С. 472-482 |
0.7 |
|
359. |
Генетичне дослідження психіки |
друк. |
Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології: Матер. Міжнар. наук. конф. – К.: Міленіум, 2002. – С. 7-13 |
0.7 |
|
360. |
Керування розвитком учня |
друк. |
Психолог. – 2002. – № 41-42 (листопад). – С. 4-5 |
0.5 |
|
361. |
Відмінності між учнями у засвоєнні математики |
друк. |
Психолог. – 2002. – № 42 (листопад). – С. 3-7 |
0.5 |
|
362. |
Прогнозування психічного розвитку: Актуальні проблеми генетичної психології |
друк. |
Психолог. – 2002. – № 45. – С. 12-24 |
1.0 |
|
363. |
Личность человека и регуляторы ее жизнедеятельности |
друк. |
Безопасность жизнедеятельности. – 2003. – № 1. – С. 26-28 |
0.5 |
|
364. |
Личность человека и регуляторы ее жизнедеятельности |
друк. |
Безопасность жизнедеятельности. – 2003. – № 3 – С. 22-26 |
0.5 |
|
365. |
Генетичне дослідження психіки і особистості |
друк. |
Психолог. – 2003. – № 16 (64). – С. 1-23 |
1.5 |
|
366. |
Особистість: генетичний аспект |
друк. |
Психолог. – 2003. – № 18-19 (66-67). – С. 1-24 |
1.5 |
|
367. |
Актуальні проблеми підготовки психологів в контексті європейської інтеграції |
друк. |
Актуальні проблеми психології: Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. Максименка С.Д. – К.: Міленіум, 2003. – Т. 1. – Ч. 9. – С. 3-6 |
1.0 |
Карамушка Л.М. |
368. |
Особистість з точки зору генетичної психології: Проблема структури |
друк. |
Психолог. – 2003. – № 18-19 (64-65). – С. 1-28 |
1.5 |
|
369. |
Прогнозування психічного розвитку: Актуальні проблеми генетичної психології |
друк. |
Психолог. – 2003. – № 45. – С. 12-24 |
1.0 |
|
370. |
Проблема цілісного підходу до особистості дитини в сучасній вітчизняній психології |
друк. |
Психологія у ХХІ столітті: перспективи розвитку // Матер. VI Костюківських читань 28-29 січня 2003 р. – К.: Міленіум, 2003. – Т. І. – С. 3-12 |
1,0 |
|
371. |
Особистість: проблема структури (генетичний аспект) |
друк. |
Актуальні проблеми сучасної української психології: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К., 2003. – Вип. 23. – С. 3-14 |
1,0 |
|
372. |
Методологія психологічної експертизи «Державних стандартів базової повної середньої освіти» |
друк. |
Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – № 2. – С. 4-15 |
1,0 |
|
373. |
Цілепокладання в навчанні |
друк. |
Психолог. – 2003. – № 33 (81). – С. 5-10 |
0.5 |
|
374. |
Основи теорії генетичної психології |
друк. |
Психолог. – 2003. – № 34 (82). – С. 5-7 |
0.5 |
|
375. |
Перспективи індивідуального розвитку |
друк. |
Психолог. – 2003. – № 1. – С. 3-5 |
0.5 |
|
376. |
Основи здоров’я і фізичної культури: Підруч. для 1 кл. /За ред. С.Д.Максименка. Автор О.В.Гнатюк |
друк. |
К.: Форум, 2003 |
9.8 |
|
377. |
Актуальні проблеми психології. Том І. Економічна психологія. Організаційна психологія. Соціальна психологія: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки |
друк. |
К.: Міленіум, 2003. – Вип. 11. – 172 с. |
20.0 |
|
378. |
Про предмет економічної психології та її місце в системі підготовки фахівців в Україні |
друк. |
Актуальні проблеми психології. Том І. Економічна психологія. Організаційна психологія. Соціальна психологія: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К.: Міленіум, 2003. – Вип. 11. – С. 3-9 |
0.7 |
Карамушка Л.М., Креденцер О.В. |
379. |
Безвілля |
друк. |
Енциклопедія Сучасної України. – К.: НАН України, 2003. – Т. 2. – С. 372 |
0.2 |
|
380. |
Бесіда |
друк. |
Енциклопедія Сучасної України. – К.: НАН України, 2003. – Т. 2. – С. 547 |
0.2 |
|
381. |
Бондаренко О.Ф. |
друк. |
Енциклопедія Сучасної України. – К.: НАН України, 2004. – Т. 3. – С. 268 |
0.2 |
|
382. |
Взаємозв’язок навчання і розвитку |
друк. |
Психолог. – 2004. – № 1. – С. 2-5 |
0.5 |
|
383. |
Методичні дослідження |
друк. |
Психологічна газета. – 2004. – № 1, січень. – С. 4-7 |
0.5 |
|
384. |
Психологічний довідник вчителя /За ред. С. Максименка, В. Андрієвської |
друк. |
Психологічна газета. – 2004. – № 3-4, лютий |
1,5 |
|
385. |
Методологічні засади галузевих стандартів вищої освіти за напрямом 1101 «Медицина» |
друк. |
К., 2004. – С. 3-16 |
0.5 |
К.М.Амосова, І.С.Булах, О.П.Волосовець, І.С.Вітенко, В.Г.Майданник, П.Д.Фомін, В.П.Широбоков, О.П.Яворський |
386. |
Загальна психологія |
друк. |
К.: Центр навч. літератури, 2004 |
17.0 |
|
387. |
Посібник з ендокринології /За ред. П.М.Боднара та С.Д.Максименка |
друк. |
К.: Здоров’я, 2004 |
6.0 |
|
388. |
Види спостереження та специфіка його реалізації |
друк. |
Психологічна газета. – 2004. – № 2, січень. – С. 5-7 |
0.5 |
|
389. |
Економічна психологія: Навч. прогр. для підготовки економістів, менеджерів та практичних психологів /За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, О.В.Креденцер |
друк. |
К.: Міленіум, 2004. – 36 с. |
1.5 |
|
390. |
Навчання, що виховує і розвиває |
друк. |
Психологія дидактики. – 2004. – № 21-22 (117-118), червень |
1.0 |
|
391. |
Розуміння особистості як передумова гуманізації управління закладом освіти |
друк. |
Впровадження гуманістичної педагогіки в діяльність керівника школи: Наук-метод. зб. /За ред. М.М.Заброцького. – Житомир, 2004 |
0.5 |
|
392. |
Формування психолого-фізіологічної стійкості, профілактика стресів, розумових, емоційних та інших перевантажень обдарованих дітей і молоді, виховання у них патріотизму й громадянської позиції у процесі навчання та виховання /За ред. С.Д.Максименка та В.Ф.Москаленка |
друк. |
К.: МОН, МОЗ України, 2004. – 192 с. |
8.85 |
|
393. |
Синдром «професійного вигоряння» та професійна кар’єра працівників освітніх організацій: Гендерні аспекти /За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, Т.В.Зайчикової |
друк. |
К.: Міленіум, 2004 |
10.04 |
|
394. |
Метод дослідження особистості |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 7. – С. |
1.0 |
|
395. |
Особистість починається з любові |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 8. – С. 1-4 |
1.0 |
|
396. |
Особистість починається з любові |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 9. – С. 1-8 |
1.0 |
|
397. |
Актуальні проблеми психології. Том ІУ. Психологія розвитку дошкільника: Зб. наук. ст. /За заг. ред. С.Д.Максименка, С.Є.Кулачківської |
друк. |
К.: Нора-ПРІНТ, 2004. – Вип. 2. – 120 с. |
6.8 |
|
398. |
Витоки особистості: генетико-моделюючий аспект дослідження |
друк. |
Актуальні проблеми психології. Том ІУ. Психологія розвитку дошкільника: Зб. наук. ст. /За заг. ред. С.Д.Максименка, С.Є.Кулачківської. – К.: Нора-прінт, 2004. – Вип. 2. – С. 3-21 |
1.0 |
|
399. |
Актуальні проблеми профілактики наркоманії |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 10. – С. |
0.5 |
|
400. |
Потреба як вихідна одиниця генези особистості |
друк. |
Медичний всесвіт. – 2004. – Т. ІУ. – № 1. – С. 112-118 |
1,0 |
|
401. |
Общая психология : Учеб. пос. /Под общ. ред. акад. С.Д.Максименко |
друк. |
М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2004. – 528 с. |
16,5 |
Клименко В.В., Соловиенко В.А. |
402. |
Загальна психологія: Підручник /За заг. ред. С.Д.Максименко |
друк. |
Вінниця: Нова книга, 2005 |
46,6 |
(у співавтор.). |
403. |
General Psychology (Загальна психологія): Навч. посібник (англ. мовою) /За ред. С.Д.Максименка |
друк. |
Вінниця: Нова книга, 2005 |
18,0 |
|
404. |
Особистість в психологічних дослідженнях: Тексти // Хрестоматія. Упорядники С.Д.Максименко, М.В.Папуча; За заг. ред. С.Д.Максименка |
друк. |
Ніжин: Вид-во НДУ ім. М.Гоголя, 2005 |
26,7 |
|
405. |
Відпочиваючи і вчусь /Упоряд.: Максименко С., Главник О. |
друк. |
К.: Главник, 2005. –(Бібліотечка соціального працівника) |
10,2 |
|
406. |
Професія соціальний педагог /Упоряд.: Максименко С., Главник О. |
друк. |
К.: Главник, 2005. –(Бібліотечка соціального працівника) |
10,2 |
|
407. |
Себе зрозуміти, себе змінити /Упоряд.: Максименко С., Главник О. |
друк. |
К.: Главник, 2005. –(Бібліотечка соціального працівника) |
10,2 |
|
408. |
Комплекс активних методів та форм психологічної підготовки підприємців до підвищення ефективності підприємницької діяльності |
друк. |
Актуальні проблеми психології. – Т. 1. – Ч. 4. – К.: 2005 |
0,5 |
(у співавтор.) |
409. |
Наркоманія: підходи до профілактики та подолання |
друк. |
Практична психологія та соціальна робота. – 2005. – № 10 |
0,5 |
|
410. |
Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні |
друк. |
Психолог. – 2005. – № 6 |
0,5 |
|
411. |
Психологія внутрішнього світу |
друк. |
Розвиток особистісної активності. Теоретичні аспекти: Зб. наук. пр. /За ред. акад. С.Д.Максименка. – К.: Міленіум, 2005. – С. 3-32 |
1,3 |
|
412. |
Психологія особистості: науковий погляд |
друк. |
Директор школи, ліцею, гімназії. – 2005. – № 1. – С. 24-28 |
0,5 |
|
413. |
Психологічний супровід профільного навчання |
друк. |
Директор школи, ліцею, гімназії. – 2005. – № 5. – С. 27-33 |
0,5 |
|
414. |
Психологія торує шлях модернізації освіти |
друк. |
Дошкільне виховання. – 2005. – № 1 |
0,5 |
|
415. |
Теоретичні засади психології особистості: генеза нужди |
друк. |
Наукові записки Інституту психології імені Г.С.Костюка у 5-ти томах. - Т. 1. – К., 2005 |
1,5 |
|
416. |
Участь Національного медичного університету ім. О.О.Богомольця у реформуванні вищої медичної освіти в контексті Болонського процесу |
друк. |
Інноваційні технології в освіті (досвід і практика): VІІ Міжнародна виставка навчальних закладів / Сучасна освіта в Україні. – Київ, березень 2005 р. |
0,5 |
О.П.Яворівський, Б.В.Михайличенко, Н.М.Зеленіна, Л.М.Артемчук, О.П.Гульчій, Ю.В.Биць, Г.С.Грузєєва |
417. |
Комплекс активних методів та форм психологічної підготовки підприємців до підвищення ефективності підприємницької діяльності |
друк. |
Актуальні проблеми психології. Том 1: Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія: Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки. – К.: Міленіум, 2005. – Ч. 14. – С. 3-9 |
0,5 |
Карамушка Л.М., Креденцер О.В., Філь О.А. |
418. |
Європейська навчальна програма з організаційної психології і психології праці: зміст, структура та основні напрямки впровадження |
друк. |
Актуальні проблеми психології. Том 1: Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія: Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки. – К.: Міленіум, 2005. – Ч. 15. – С. 3-8 |
0,5 |
Карамушка Л.М., Івкін В.М., Креденцер О.В., Філь О.А. |
419. |
Етнопсихологічні особливості перебування миротворців у країнах арабо-мусульманського світу |
друк. |
Етнопсихологічні особливості перебування миротворців у країнах арабо-мусульманського світу /За ред. С.Д.Максименка. – К.: Міленіум, 2005. – С. 1-34 |
2,25 |
|
420. |
Теоретико-методологічні засади генези особистості |
друк. |
Теоретико-методологічні проблеми розвитку особистості в систему неперервної освіти: Матер. методол. семінару АПН України /За ред. С.Д.Максименка. – К.:Нора-прінт, 2005. – С. 3-18 |
1,0 |
|
421. |
Психологічна теорія і технологія навчання /За ред. С.Д.Максименка |
друк. |
Актуальні проблеми психології. Том 8: Психологічна теорія і технологія навчання: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. – К.: Міленіум, 2005. – Вип. 1 |
11,91 |
|
422. |
...И зрелые плоды порой приносит праздность |
друк. |
Стиль жизни. – 2005. – № 12, грудень |
0,5 |
|
423. |
Переживання як психологічний механізм саморозвитку особистості |
друк. |
Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. пр. – К.: ЕКМО, 2005. – Вип. 3. – С. 343-361 |
1,0 |
|
424. |
Генезис существования личности |
друк. |
К.: Изд-во ООО «КММ», 2006. – 239 с. |
15,0 |
|
425. |
|
|
|
|
|
426. |
|
|
|
|
|
427. |
|
|
|
|
|